Seilias

Physics and Photography

Στατιστικά

Επισκέπτες: 11846366

Τελευταία Ενημέρωση

28/03/2024

Who's Online

Έχουμε 10 επισκέπτες online

Σχόλια - Παρατηρήσεις

Για σχόλια,  παρατηρήσεις,  διορθώσεις, αβλεψίες κλπ μη διστάσετε να επικοινωνήστε μαζί μου. Όσες προσομοιώσεις φέρουν το όνομά μου είναι ελεύθερες προς χρήση από όλους, αρκεί να μην αλλαχθούν τα σύμβολα πνευματικής ιδιοκτησίας. Τα αρχεία μπορείτε να τα βρείτε στο menu Download.
 

Σύνδεση






Ξεχάσατε τον κωδικό σας;

Με δυο λόγια

Πόσο γρήγορα κινούνται τα ηλεκτρόνια μέσα στα σύρματα όταν τα τελευταία διαρρέονται από ηλεκτρικό ρεύμα;

Ένα χιλιοστό στο δευτερόλεπτο, τόσο γρήγορα όσο και τα σαλιγκάρια!

Και τότε γιατί ανάβει αμέσως η λάμπα όταν ανάβουμε το φως;

Γιατί μέσα στα καλώδια υπάρχουν παντού ηλεκτρόνια και αρχίζουν να κινούνται ταυτόχρονα. Δεν χρειάζεται δηλαδή ένα ηλεκτρόνιο που βρίσκεται κοντά στον διακόπτη να φτάσει στην λάμπα για να ανάψει. Η διαταγή να κινηθούν όλα ταυτόχρονα (όταν πιέσουμε τον διακόπτη) μεταδίδεται με την ταχύτητα του φωτός.

 
Αρχική
Αύγ
09
2018
Διακρότητα - HTML5
(17 ψήφοι)
Με την συγκεκριμένη προσομοίωση μπορείς να μελετήσεις το φαινόμενο του διακροτήματος. Έχεις την δυνατότητα να μεταβάλεις την συχνότητα της μιας ταλάντωσης και την συχνότητα του διακροτήματος καθώς και το πλάτος της ταλάντωσης (ήχου). Έχεις την δυνατότητα να σύρεις την κατακόρυφη γραμμή που αντιπροσωπεύει την χρονική στιγμή. Αν επιλέξεις να ακούγεται ο ήχος τότε δεν έχεις την δυνατότητα να τρέξεις πιο αργά την προσομοίωση παρά μόνο σε πραγματικό χρόνο. Προκειμένου να είναι δυνατός ο συγχρονισμός στην αναπαραγωγή του ήχου και της ταλάντωσης ενός σημείου σε εύκολα αντιληπτό χρονικό διάστημα οι κυματομορφές σχεδιάζονται με συχνότητα 100 φορές μικρότερη από την αναγραφόμενη. Έτσι αν επιλεγούν συχνότητες f1=300 Hz και fδ=0.2 Hz οπότε και f2=300.2 Ηz τότε ο μεν αναπαραγόμενος ήχος θα είναι συχνότητας 300.1 Hz, αλλά οι απεικονιζόμενες κυματομορφές έχουν συχνότητες 3 Ηz (100 φορές μικρότερη) και 3.2 Ηz.

Τελευταία ανανέωση ( 16.09.19 )
Διαβάστε περισσότερα...
 
Απρ
28
2020
Το Κανόνι - HTML5
(9 ψήφοι)
Εφαρμογή με την οποία μπορούμε να μελετήσουμε την διατήρηση της ορμής κατά την εκπυρσοκρότηση ενός κανονιού. Έχουμε την δυνατότητα να μεταβάλλουμε τις μάζες των σωμάτων και την ταχύτητα με την οποία εκτοξεύεται το βλήμα. Αν επιλέξουμε τριβή τότε στο κανόνι θα ασκηθεί δύναμη και τελικά θα το σταματήσει. Αν επιλέξουμε χάρακας τότε εμφανίζεται ένας χάρακας με τον οποίο μπορούμε να μετρήσουμε την απόσταση που διεύνυσε ένα σώμα για να υπολογίσουμε την ταχύτητά του. Έχουμε την δυνατότητα να σύρουμε τα διανύσματα των ορμών ώστε να τα συγκρίνουμε.

Τελευταία ανανέωση ( 07.07.20 )
Διαβάστε περισσότερα...
 
Απρ
09
2020
Θέση - Μετατόπιση - HTML5
(51 ψήφοι)
Εφαρμογή με την οποία μπορούμε να μελετήσουμε την θέση και την μετατόπιση ενός σώματος σε ευθύγραμμες κινήσεις. Μπορείς να σύρεις ως σημεία αναφοράς τα αντικείμενα που βρίσκονται στην κάτω σειρά πάνω στον άξονα. Μπορείς επίσεις να σύρεις το άτομο που κάνει πατίνι καθώς και τον άξονα. Για συνεχής μετατοπίσεις επίλεξε το αντίστοιχο πλήκτρο. Με το πλήκτρο επανεκκίνηση διαγράφονται οι μετατοπίσεις.

Τελευταία ανανέωση ( 25.07.22 )
Διαβάστε περισσότερα...
 
<< Αρχική < Προηγ. 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 Επόμ. > Τελευταία >>

Αποτελέσματα 82 - 84 από 145

Φυσική

Μηχανική

Ηλεκτρομαγνητισμός

 
Joomla Templates by Joomlashack