Seilias

Physics and Photography

Στατιστικά

Επισκέπτες: 5191206

Τελευταία Ενημέρωση

15/10/2018

Who's Online

Έχουμε 11 επισκέπτες και 1 μέλος online

Σχόλια - Παρατηρήσεις

Για σχόλια,  παρατηρήσεις,  διορθώσεις, αβλεψίες κλπ μη διστάσετε να επικοινωνήστε μαζί μου. Όσες προσομοιώσεις φέρουν το όνομά μου είναι ελεύθερες προς χρήση από όλους, αρκεί να μην αλλαχθούν τα σύμβολα πνευματικής ιδιοκτησίας. Τα αρχεία μπορείτε να τα βρείτε στο menu Download.
 

Αν θέλετε να χρησιμοποιήσετε τις γραφικές παραστάσεις από τις προσομοιώσεις σε δικές σας εργασίες, να αποθηκεύσετε κάποια προσομοίωση ή να εκτυπώσετε ένα άρθρο κάντε κλικ εδώ για να δείτε την διαδικασία.

Για ενσωμάτωση αρχείων προσομοιώσεων στο Word-Excel-PowerPoint πατήστε εδώ


Σας Ευχαριστώ.

Σύνδεση






Ξεχάσατε τον κωδικό σας;

Με δυο λόγια

Ποιός έχει το απόλυτο ρεκόρ στην ταχύτητα;

Το φως! κινείται με ταχύτητα 300.000 km/s. Βέβαια Ο Λούκυ Λούκ είναι πιο γρήγορος από την σκιά του αλλά εκεί η Φυσική ... σηκώνει ψηλά τα χέρια.

 
Αρχική
Απρ
05
2010
Οπτικό Πεδίο Επίπεδου Κατόπτρου
(29 ψήφοι)
Με την παρακάτω προσομοίωση μπορείτε να δείτε ποιο είναι το οπτικό πεδίο από ένα επίπεδο κάτοπτρο.  Με τα βελάκια αριστερά, δεξιά, πάνω και κάτω του πληκτρολογίου ή με Drag and Drop μπορείτε να μετακινείσετε τον καθρέφτη και τον παρατηρητή (Μάτι). Με τα πλήκτρα Page Up και Page Down να μεταβάλετε το ύψος του καθρέφτη. Τσεκάρετε την επιλογή Φιγούρα για περισσότερα.
 
 
Δεκ
23
2008
Ελαστική Κρούση
(24 ψήφοι)

Μπορείτε να μετακινήσετε τις σφαίρες (Drag and Drop) καθώς επίσης και τα διανύσματα των ταχυτήτων , Μπορείτε να μεταβάλλεται την συντελεστή ελαστικότητας ε.


Πλήρη Οθόνη

 
Φεβ
21
2010
Η Τραμπάλα
(49 ψήφοι)
Κάνοντας κλικ σε ένα σημείο μέσα στην ταινία τοποθετείτε έναν κύβο στην οθόνη. Αφού παίξετε για λίγο ανανεώστε την σελίδα και πιέστε το πλήκτρο Stop για να σταματήσει προσωρινά η ταινία και τοποθετήστε κύβους ώστε όταν τρακάρουν με την σανίδα η τελευταία να μην περιστραφεί. Πιέστε το πλήκτρο "Συνέχεια". Όταν η ταινία δεν είναι σταματημένη έχετε την δυνατότητα να σύρετε τους κύβους με Drag and Drop.
Για την συγκεκριμένη προσομοίωση έγινε χρήση του ελεύθερου λογισμικού Box2D Physics Engine

 
<< Αρχική < Προηγ. 41 42 43 44 45 46 Επόμ. > Τελευταία >>

Αποτελέσματα 124 - 126 από 136

Φυσική

Μηχανική

Ταλαντώσεις και Κύματα

Ηλεκτρομαγνητισμός

Οπτική

 
Joomla Templates by Joomlashack