Seilias

Physics and Photography

Στατιστικά

Επισκέπτες: 11864060

Τελευταία Ενημέρωση

28/03/2024

Who's Online

Έχουμε 3 επισκέπτες online

Σχόλια - Παρατηρήσεις

Για σχόλια,  παρατηρήσεις,  διορθώσεις, αβλεψίες κλπ μη διστάσετε να επικοινωνήστε μαζί μου. Όσες προσομοιώσεις φέρουν το όνομά μου είναι ελεύθερες προς χρήση από όλους, αρκεί να μην αλλαχθούν τα σύμβολα πνευματικής ιδιοκτησίας. Τα αρχεία μπορείτε να τα βρείτε στο menu Download.
 

Σύνδεση






Ξεχάσατε τον κωδικό σας;

Με δυο λόγια

Πόσο γρήγορα κινούνται τα ηλεκτρόνια μέσα στα σύρματα όταν τα τελευταία διαρρέονται από ηλεκτρικό ρεύμα;

Ένα χιλιοστό στο δευτερόλεπτο, τόσο γρήγορα όσο και τα σαλιγκάρια!

Και τότε γιατί ανάβει αμέσως η λάμπα όταν ανάβουμε το φως;

Γιατί μέσα στα καλώδια υπάρχουν παντού ηλεκτρόνια και αρχίζουν να κινούνται ταυτόχρονα. Δεν χρειάζεται δηλαδή ένα ηλεκτρόνιο που βρίσκεται κοντά στον διακόπτη να φτάσει στην λάμπα για να ανάψει. Η διαταγή να κινηθούν όλα ταυτόχρονα (όταν πιέσουμε τον διακόπτη) μεταδίδεται με την ταχύτητα του φωτός.

 
Αρχική
Απρ
20
2020
Δύο κινητά στον ίδιο κύκλο - HTML5
(8 ψήφοι)
Εφαρμογή με την οποία μπορούμε να μελετήσουμε την κίνηση δυο κινητών πάνω στον ίδιο κύκλο. Μπορούμε να μεταβάλουμε την γωνιακή ταχύτητα και κάθε σώματος και την ακτίνα της κυκλικής τροχιάς.

Τελευταία ανανέωση ( 07.07.20 )
Διαβάστε περισσότερα...
 
Απρ
19
2020
Δύο τροχοί συνδεδεμένοι με ιμάντα - HTML5
(12 ψήφοι)
Εφαρμογή με την οποία μπορείς να μελετήσεις την εξάρτηση των γωνιακών ταχυτήτων δύο τροχών που συνδέονται με ιμάντα.

Τελευταία ανανέωση ( 06.07.20 )
Διαβάστε περισσότερα...
 
Απρ
17
2020
Ελεύθερη Πτώση - Κατακόρυφη Βολή - HTML5
(41 ψήφοι)
Εφαρμογή με την οποία μπορούμε να μελετήσουμε την ελεύθερη πτώση και την κατακόρυφη βολή. Μπορούμε να επιλέξουμε θεωρητικό ή πειραματικό περιβάλλον, να επιλέξουμε ένα ή δύο σώματα για σύγκριση, να σύρουμε τον άξονα (χάρακα), το σώμα ή τα σώματα όπως επίσης να αλλάξουμε κλίμακες και βαρύτητα. Μπορούμε να πάρουμε αντίγραφα των γραφικών παραστάσεων για σύγκριση. Για να διαγράψουμε τα αντίγραφα πατάμε το πλήκτρο 'x'. Τα αντικείμενα θεωρούνται σφαίρες. Οι τριβές είναι ανάλογες της ταχύτητας. Το ιξώδες είναι υπερβολικά μεγάλο για περισσότερο εμφανή αποτελέσματα.

Τελευταία ανανέωση ( 11.07.20 )
Διαβάστε περισσότερα...
 
<< Αρχική < Προηγ. 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 Επόμ. > Τελευταία >>

Αποτελέσματα 116 - 118 από 145

Φυσική

Μηχανική

Ηλεκτρομαγνητισμός

 
Joomla Templates by Joomlashack